نامه ساسی مانکن به سردار رادان
سیاسی وفرهنگی
دنیای عجیب وغریب سیاست
یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : هادی

با زبان خودتان صحبت میکنم جناب آقای تیمساررادان. امیدوارم که حال مبارک شما خوب باشد که هست. من به عنوان یک جوون آزاده فکر که هیچگاه نه بخاطر ملیت نه بخاطر معروفیت کاذب حرکتی انجام ندادم سوالهائی دارم 1 اولا_ اگر دست شما به من رسید اونوقت در خدمت هستم2 جناب تیمسار خان بیکار, امنیت مملکت تموم شد؟ ؟ ؟ ! ! باندهای قاچاق هم دستگیر شدند؟ ؟ ؟ ؟ ! ! ! مافیا هایی که در ایران هست و همه دست بدستدادند تا جوانهای این مرزو بوم را به جایی بکشند که جوز تنهایی, اعتیاد,افسردگی, هیچ راهی ندارند و با حسرت به دنیای بیرون ایران نگاه میکنند رابه قهقرا بکشند شناسائی و دستگیر گردیدند؟ ؟ ؟ یعنی اینقدر برنامه امنیتی این مملکت سبک شده که الآن مباحث داغ شما در جلسات صبحگاهی بحث من( ساسی مانکن ) هست .؟؟!! چند درصد از افراد خانوادگی دولتی شما به موسیقی علاقه مندند و شاد هستند و موسیقی های امثال من را گوش میدهند؟ ؟ ؟ من فکرمیکنم که اگر بدون ترس بگویم 70% اگر اشتباه نباشه البته این هم در مجالس خصوصی خودتان. جناب تیمسار من این را میدانم که بعد از آمدن رئیس جمهورعزیز جناب سردار سرلشکر دکتر, مهندس, پرفسور, جراح, سوفی احمدی نژادانتصاب افراد واقعا به زیبائی انجام گرفت و همه در جایگاه خودشان هستند وهمه هم مدبر فکر نکنم غیر از این باشد, هست؟ ؟ ؟ ! ! ! ! من در این ماندم که چه عظمتی منه متولد 1366 دارم که شما که جانشین فرماندهی نیروی انتظام یه کشور هستین در برابر یک خواننده کوچک زیرزمینی این گونه سخن میگوید وامثال شما در باره من اینقدر مانور میایید, آیا دستگیری یک خواننده زیرزمینی اینقدر مهم میباشد؟ ؟ ؟ و یا به تازگی نشستیید و تفسیری در باره ی شعر من میدهید؟ ! هرچی که هست برایم شگفت انگیز است که توانسته ام ذهن شمارا اینگونه مشغول به خود کنم! من کنار گوش شما هستم احتیاجی نیست که اینقدر در بقو کرنا بزنید با 3 صوت منو میارن پیش شما مگر غیر از این است؟؟ ؟ ! ! هه هه, ولی در این ماندم که چرا در این 2 هفته ی اخیر بحث وصحبتهای شما در این پیرامون بوده که من را دستگیر کردند و یا من در کوچه وخیابانهای کیش میرقصیدم! ! ! قالب موزیک های من طنز میباشد, حال بماند, ازاین موزیک های شاد و طنز من تفسیر هایی سیاسی و یا به قول امثال شما ضدرژیم بعمل آمده . جالب اینجاست که دوستانی که مانند من کار میکنند ( رپرهای زیرزمینی ) از موضوعات اجتماعی و حتی سیاسی استفاده میکنن که اسم این اشخاص لازم به ذکر نمیباشد ولی کارهای من حتی حرفی از موقعییته مردم,جامعه, فقر و یا حتی سیاست نمیزند , هدف من از این موزیک ها فقط و فقط شادی مردم بوده کارهای من نه جنبه ی مادی داشته و نه پیغامی شورشگرا بر ضدهیچ گروه و دستهایی . ولی در این ماندم که من بیشتر ضرر به جامعه ایران میزنم یا کسی که مواد مخدر را در دبیرستانها و مدارس پخش میکند؟ در دین اسلام آمده است که اگر تنها یک بنده خدا را حتی برای چند لحظه شاد کنی جات در بهشت هست و اینجور که پیداست بعد از تصویب مدیریته کشور این کلام خدا هم عوض گردیده و ظاهرا هرکس که بتواند کسی را به گریه بیندازد جایش دربهشت میباشد, البته امیدوارم که از حرفهای من هیچ ناراحت نشده باشید, من وامثال من که 20, 22 سال در کشوری همانند ایران زندگی نمودیم یاد گرفتیم که نگذاریم همچین سخنانی همانند سخنان شما و یا مطبوعات داخلی ایران در روح,روان و روال زندگیمان تاثیری بگذارد. جناب تیمسار خودتان میدانید که با من چه برخوردهایی شده تا کنون, اگر هم نمیدانید لطفا پرونده ی من را یک باردیگر مرور کنید. بگذریم , جناب تیمسار رادان شما تا کی فکر میکنید به این بازیها میتوانید ادامه دهید؟ آیا واقعا فکر میکنید مردم از فهم و ادراکپایینی بر خوردارند؟ که اگر بر همچین تصوری هستید متاسفانه باید بگویم که سخت در اشتباهید! به چند درصد از دوستانه خواننده مجوز خواندن دادین که به راحتی به این کشور و آن کشور بروند و کنسرتهای متعددی اجرا کنند که حتی کیفیات کارشان در حد یک پارتی ساده هم نیست و محتوی شعر آنها به مراتب ازشعر خوانندهای که خارج از کشور هستند هم بدتر است تمام اینها فقط و فقط به این خاطر بود که این اشخاص حاضر شدند بیایند و حرفهایی که شما رو شادمیکند یا تلفنی یا حضوری در“ یکی از اتاق های هتل استقلال” ( که البته خود شما بهتر میدانید چه کسانی را میگویم مثلا آقای, خ, ب, م ) با دوستان شما در میان بگذارند! ! ! جناب رادان من حاضر نیستم به خاطر مجوز و یاکنسرت و یا حتی خیلی چیز های بزرگتر از اون شرفمو اعتقاداتمو و هویتمو زیرپا خورد کنم تو زندگی به خودم افتخار میکنم که به خاطر معروفیت کاذب خودرا نفروختم نمیفروشم و نخواهم فروخت مغرور برای هم ردیفانه خود نیستم ولیبرای آنهایی که فکر میکنند از من و امثال من بالا ترند خدای غرور هستم دستروی دل منه جوان مگذار که دلم پر از درد هایست که شما و امثال شما هیچگاه نخواهید فهمید. من به گذشته که چه گذشت بر من کاری ندارم گذشته ها گذشته وسعی کردم با مشقات فراوان فراموش کنم گذشته را. ولی شما که در امر خطیرانتظامی هستید چرا و به چه علت و با چه منظوری بدنبال ترسو واهمه در بین قشر جوان هستید و مردم را سردرگم میکنید. حتما باز هم به این فکر میکنید که شاید ساسی مانکن میخواهد بعدها رئس جمهور گردد و از حالا پرونده ایشانرا باید کاملا خراب کنید هه هه شرمنده ولی حتی نوشتن این خط آخر مرا هم به خنده میندازد. جناب رادان و دوستانی که با ایشون هم فکرید این را بدانید که من در هیچ دسته و بندی نیستم و نخواهم بود کشورم ایران را دوست دارم وبه تمامیه اقشار ملتم هم احترام میزارم با هر دین و مسلکی, و تنها به یک چیز از صمیم قلبم اعتقاد دارم: زندگی در زیر تازیانه چند روزی بیشتر نیست ازداره مردم گر باشی همیشه زنده ای.


نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت15:13---19 آذر 1392
وبلاگ قشنگی داری دمتگرم

سایه
ساعت17:03---16 مرداد 1391
ه درک که ازش بدت میاد!ازبس خری با این وبلاگ مزخرفت!شماهااین مملکت به گندکشیدین!احمق<

paras
ساعت10:47---27 تير 1390
salam webe gashangi dari be harfe baziya ahyamiyat nade dadash
پاسخ:ممنون از نظرلطفت. اگه مقدور هست پارسی بنویسید.


شهزاده عاشق
ساعت20:31---20 تير 1390
نامه که خیلی توپ بود داداش! چیه چه خبره؟ ساسی رو له کردین؟ خوشتون نمیاد که نمیاد واس خودتون نگه دارین! اینم نمیگم که بگم منم خوشم میاد ها.. ولی خوب هر فردی شخصیتی داره واس خودش..افتاد؟؟؟

زینب
ساعت10:48---20 تير 1390
چمیدونم والااااااااااا

د.ن
ساعت0:56---20 تير 1390
سلام دوست عزیز

ممنون که به من سر زدی.

من از ساسی مانکن و آهنگهاش خوشم نمیاد. و بعضی از آهنگاش هم مضمون بدی داره.

اما با بعضی از حرف هاش موافقم.

و به قول مولانا که می گه :\
پاسخ:منم آز ساسی مانکن بدم میاد ولی چون نامه اش جنبه طنز داشت،گذاشتم. بانظرت کاملا موافقم.


میترا
ساعت22:43---19 تير 1390
سلام بیاین یه نظر سنجی باحال دارم دوست دارم نظرتون رو بدونم
بیاین ببینیم کدوم یکی از هنرمندان کره ای شبیه اون یکیه


setareh
ساعت22:01---19 تير 1390
سلام من که به شدت از ساسی مانکن بدم میادپاسخ:منم همینطور.ولی چون نامه اش جنبه طنز داشت،گذاشتم. فقط یاس.

سروناز
ساعت19:59---19 تير 1390
عالییی
پاسخ:مرسی.


Mojhdeh.blue
ساعت19:56---19 تير 1390
بی شخصیتی واقعا این نظر منه
پاسخ:منظور!!؟؟


زهره
ساعت19:31---19 تير 1390
سلام

من هنوز نرفتم

ميگم دقت كردي همش من برات نظر گذاشتمپاسخ:خب شما لطف دارین.


elham
ساعت19:21---19 تير 1390
khahesh mikonam
age namazam...!khobe
yani chi?


آرش
ساعت17:28---19 تير 1390
مرسی از راهنمایی کامل و دقیقت پاسخ:ok.خواهش میکنم.راهنمایی کارماست.

زهره
ساعت16:15---19 تير 1390
برو باي
گوش كردم چون عاشقانه بود خوشم اومد.
ممنون كه گفتي.


زهره
ساعت16:09---19 تير 1390
همون بهتر كه واينستادم
چون اين آهنگايي رو كه تو گوش ميدي رو دوس ندارم.


زهره
ساعت16:05---19 تير 1390
اين آهنگاشون قديميه
برو خوابم مياد و قلقلي شون رو گوش كن.
اوووووووووووووه شاباش كه مال زمان دقيانوسه.
ميگم تو آهنگ وب من داري ميشنوي؟؟
يعني پخش ميكنه؟؟؟


زهره
ساعت16:05---19 تير 1390
اين آهنگاشون قديميه
برو خوابم مياد و قلقلي شون رو گوش كن.
اوووووووووووووه شاباش كه مال زمان دقيانوسه.
ميگم تو آهنگ وب من داري ميشنوي؟؟
يعني پخش ميكنه؟؟؟


من وتو
ساعت16:02---19 تير 1390
دوست عزیز ممنون که لینک کردی
بازام بیا منتظرات هستم باشه


زهره
ساعت15:51---19 تير 1390
كتابشو دارم
ناسلامتي يكي از طرفدار هاي شريعتي ام
ميگم حالا كدوم آهنگاي عليش رو گوش كردي.
خب نگفتي تو وبت چيه؟؟
باشه الان ميرم دان ميكنم.


زهره
ساعت15:46---19 تير 1390
من چيزي تو وبت نديدم.
چرا واضح حرف نميزني هيچ وقت
شانس آوردي واسه نظرگذاشتن پولي در كار ني.


زهره
ساعت15:43---19 تير 1390
كجا برم؟؟
من هنوز تو نتم.


زهره
ساعت15:40---19 تير 1390
ميگم
توپ آبي ديگه
اين از اون سوالا بودا.
نگفتي چي رو دقت كنم اين كه تو منو لينك نكردي؟
زندگی یعنی آزادی، ایمان، فرهنگ، نان و دوست داشتن.(شريعتي)
اينم يكي ديگه از شريعتي.
به نظرم حرف هاي شريعتي آخرشه.
چرا تا آخر وبت رو برم؟؟؟


زهره
ساعت15:30---19 تير 1390
چي رو دقت كنم.؟؟؟

زهره
ساعت15:29---19 تير 1390
به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد (دکتر علی شریعتی)
ولي من ميگم آدم با آخري بميره
ولي اون دوتا ديگه گريبانش نشن


زهره
ساعت15:26---19 تير 1390
كلا خيلي حال ميده بزنم تو ذوق بعضيا.
بعضيا رو هم اذيت ميكنم
شانس آوردي جزو دسته دوم نيستي


من وتو
ساعت15:20---19 تير 1390
دوست عزیز من شما رو لینک کردم اگه دوست داری منو به اسم چت روم عمومی و مطالب عاشقانه لینک کن

زهره
ساعت15:17---19 تير 1390
آره ديگه پر رويي
من كه با تو شوخي ندارم جدي گفتم
مگه ناراحت شدي.
اومدن كرار هم تبريك داره
همچين تبريك ميگي آدم فكر ميكنه
كاكا اومده اس اس.
خيلي تو ذوقت ميزنم نه؟؟


Rahman R2
ساعت15:14---19 تير 1390
سلام مطالب جدیدت خیلی عالیه خوشم اومد هم از این مطلب هم از عکس فردوسی پور مطلب جدید گذاشتی خبرم کن راستی نظرتو در مورد آهنگ خودم نگفتی هنوزا

Mojhdeh.blue
ساعت14:20---19 تير 1390
سلام

اپت خوشچیله

تعجب نکردی اومدم


س شجاعی
ساعت13:53---19 تير 1390
سلام دوست عزیز نامه واقعا عالی بود امیدوارم بازهم ازاین کارها انجام بدین .....

اگرهم مایلی میتونیم تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:سلام دوست عزیز.ممنون. متاسفانه وبلاگ شما باز نمیشه،لطف کنین دوباره آدرس بنویس.


زهره
ساعت13:52---19 تير 1390
الان خودت و گفتي
چقدر خودتو دوس داري
اگه داداشت ميديد در موردش چي گفتي.
چيكار داري ما با ظاهر كار داريم
فشن خوبه ديگه
البته نه از اين فشن هايي كه آدم از ده كيلومتري ميبينيش سكته مي زني.
خب جواب سوالم بده ديگه


زهره
ساعت13:43---19 تير 1390
كجاااااااااااااااااااااااااااي ييييييييييييييييييييي؟؟؟؟

زهره
ساعت13:39---19 تير 1390
خب منم هستم
ميگم حالا اين آهنگ بيباك جديده خوب بود.


زهره
ساعت13:34---19 تير 1390
ميگم ولي از قيافه محمد خوشم مياد
ميگم به آرش بالاخره گفتي؟
تو كه گفتي ديگه سايت نميزني و پشيمون شدي؟؟!!!!


من وتو
ساعت13:22---19 تير 1390
سلام کارات عالی
اگه دوست داری میتونیم باهم تبادل لینک داشته باشیم
منتظر جواب شما هستم
راستی تونظر سنجی هم شرکت کن
بدو بیابدو


آرش
ساعت13:08---19 تير 1390
داداش من خیلی رکم باور کن وب خودم به زور اداره می کنم هر روز دلم می خواد وب حذف کنم اخه چشمام اذیت می کنه
ولی دوست دارم اطلاعاتی از درست کردن سایت داشته باشم اگر دوست داری بهم توضیح بده که چطور میشه سایت زد بعد هزینه هاش چقدره


سمیه
ساعت12:51---19 تير 1390
سلام . آپ هات رو خوندم .
پاسخ:مرسی.


زهره
ساعت12:39---19 تير 1390
ميگم اين سايت كه جاي منه تو چرا عضو شدي به خوصوص اينكه عليش عزيزم و امينم هم هستن. خب حالا گفتي چيكار كنم ؟؟؟؟
من الان دارم فقط آهنگاشو دانلود ميكنم.


elham
ساعت11:18---19 تير 1390
salam mr30 ke khabaram kardi
hame upat jalb bod
movafagh basiiiiiiiiiiii
rasti on chizi ro ham ke gasti anjam dadam


ارش
ساعت10:01---19 تير 1390
سلام ببخشید داداش نمی تونم توی همه ی پستا نظر بذارم ولی عکس عادل خیلی باحال بود من قبلا هم دیده بودم تعارف الکی خیلی باحاله
فرهانی نمی شناسم


میترا
ساعت5:33---19 تير 1390
سلام ممنون جالب بود من از این نامه خوشم امد
...مرسی....لطفا به سایت منم بیا و نظر تو بگو منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین.نظریادتون نره...با تبادل لینک باهر وبی موافقم!!!
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 532
بازدید کل : 319574
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1